Információáradat


Sziasztok! Először is szerintem azzal kezdem, hogy közöljem veletek egy kisebb közvélemény kutatásba kezdenék, ha van rá igény. Arra lennék kíváncsi, hogy ti mit szeretnétek olvasni a következő részben, ki(k) az(ok) akit mindenféleképpen szerepeltetni szeretnétek ilyesmi. Természetesen ez nem azt jeleni, hogy teljes egészében rátok bízom a rész, hanem elolvasnám az ötleteiteket és a legjobbakat belecsempészném a részbe úgy, hogy az hű maradjon a vég kifejlethez. Tehát pl:. Nem szeretném feltámasztani Zacket stb.. szerintem értitek. Az ötleteiteket természetesen kommentben várom, emellett szeretném, ha azt is odaírnátok, hogy esetleg kíváncsiak lennétek egy 3. évadra, vagy esetleg erőltetett lenne. Ha már itt tartunk le szeretném rántani a leplet a következő blogomról amit, csak a finálé után kezdenék el. Ha lesz 3.évad egy kicsit máshogy lenne a kezdés, de mindenféleképpen meg lenne oldva. A modulokon még dolgozom, de hamarosan kész lesz és a fülszöveget is el tudjátok, majd hamarosan olvasni. Visszatérve a Démonok Ellenhez közelítünk a fináléhoz a következő lenne a 14.fejezet és én kb. 20 részre gondoltam összesen. Viszont én jövőhét szerdától nem leszek itthon egészen szombat estig ha jól tudom, így a rész lehet, hogy elmarad vagy később hozom ha addig meg tudom írni, aztán megint csak nem tudom hogy fogom megoldani, de rá pár napra megyek a papámékhoz nem tudom hány hétre, de a lényeg, hogy nem viszek laptopot, ezért az elkövetkező 3 rész erejéig lehet hogy kisebb kimaradások lesznek. Sajnos ez a probléma, csak ma reggel merült fel bennem, és valószínűleg lehetetlen lenne előre írni ennyi részt, de azért meg próbálkozom a lehetetlennel. Én ennyi lettem volna, az ötleteket, pedig holnap délig várom utána lezárom és belekezdek a rész megírásába.

1 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszik a blogod , de szerintem a3.évad az el maradhat . És mondjuk ,mit szolnál ha Alex bele szeretne a főszereplő lányba?

    VálaszTörlés