A levél



A kezemre fáslit csavartam,majd a box zsákhoz léptem és minden düht,bánatot kiadva püföltem azt.Felejteni akartam.Méghozzá mindent ami Jason-hez kapcsolatos.A hozzá kötődő  emlékeimbe kapaszkodtam egészen addig amíg ki nem jutottam a pokolról.A remény tartott életbe miszerint Jason még mindig szeret és ha hazajövök minden olyan lesz mint régen.Csakhogy hatalmasat tévedtem.Semmi nem lesz már olyan mint régen.Egy utolsó ütést mértem a zsákra amitől az kiadta magából az összes port,majd lengeni kezdett a levegőbe.Fáradtan karoltam át a zsákot egyrészt azért hogy ne mozogjon másrészt pedig hogy ne essek össze.
- Nem gondolod hogy a felesleges energiáidat inkább démon ölésre kéne fektetned? -Kyle arcára egy félmosoly ült ki,majd ellökte magát az ajtófélfától és egy kisebb zsámolyra ült.Tekintetét többször is végigfuttatta rajtam,végül pedig megállapodott az arcomon.
- Mit akarsz? -Kaptam fel mellőle a kis méretű törölközöm amit rögtön a nyakamba akasztottam.
- Csak beszélgetni.
- Figyelj nekem ehhez most nincs kedvem -Túrtam bele a hajamba majd gyors léptekkel az ajtó felé vettem az irányt.
- Várjál már! -Kapott utánam és vissza rántott magához. - Nagyon jól tudom hogy most mit érzel,de meg kell hallgatnod még akkor is ha nem akarsz.Nem szándékozok a Holly-s ügyről beszélni veled,hacsak persze nem akarod ,mert akkor nagyon szívesen meghallgatlak...
- Kyle -szakítottam félbe. - Először is te az intézet vezetője vagy nem pedig pszichológus - Ráztam a fejem. - Másodszor is,szerintem már nem most kéne játszanod a szerető bátyám -Köptem felé a szavakat.Kyle szeme elkerekedett majd szóra nyitotta a száját de azon nem jött ki egy hang se.
- Azt hitted hogyha eltitkoljátok előlem én majd nem jövök rá? -Nevettem fel keserűen. - A titkok előbb vagy utóbb de kiderülnek és bármit teszel ellene egy idő után úgyis csak neked lett volna rosszabb.És az egészben tudod hogy mi fáj a leginkább?Hogy heteken keresztül velem voltál mégis a démonoktól kellett megtudnom.
- Én el akartam mondani de nem lehetett - Kezdte higgadt hanggal,majd még mielőtt folytathatta volna közbevágtam.
- Várj,hagy találjam ki! -Fontam össze a karomat - Itt jön képbe Ryan a mi drágalátos apánk.
- Őt nem hiszem hogy bele kéne keverni -Rázta a fejét.
- Nem kéne?! -Emelkedett meg a hangom szemeim pedig elkerekedtek. -Ő volt az aki ezt az egészet elkezdte.
- Vagy talán nem így van? -Vontam fel kíváncsian a szemöldököm.
- Csak hogy tudd nem mindenki lehet olyan "tökéletes" mint te -Tárta szét a karját,majd a far zsebéből egy borítékot vett elő.
- Ezt olvasd el! -Dobta oda hozzám a felbontott levelet.Egy ideig hezitáltam,majd végül kihúztam a borítékból a levelet és olvasni kezdtem.

A tanács tagjainak 
Nathaniel Blacktól


Nehéz szívvel ragadok tollat, hogy levelet írjak önöknek.Szeretném tudatni magukkal hogy Ryan lánya,Alexis visszatért az életbe, ami tulajdonképpen lehetetlen. Még mielőtt meghalt démon vér volt az egész testében, ami megmagyarázza azt hogy, hogyan lehet életbe anélkül, hogy felfogadott volna boszorkány mestereket vagy démonokkal kötött volna szerződést, amivel szabályt szeg/szegett volna.
Emellett teljes jogú árnyvadásznak hiszi magát és küldetésekre jár úgy, hogy még csak az árnyvadász próbát se csinálta meg ami persze Ryan és Kyle hibája is.                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                    Az angyal nevében,
                                                                                                                                        Nathaniel Black

-Ismered? -Szólalt meg végül Kyle tekintete pedig kíváncsian mustrál a reakcióra/ válaszomra várva.
Szóra nyitottam a számat de azon egy hang se jött ki így inkább nemlegesen ráztam a fejem. A levél teljesen ledöbbentett főleg hogy nem is ismerek semmilyen Nathaniel Black-ot és úgy néz ki hogy ő nagyon is tudja hogy én  ki is vagyok.De miért akar befeketíteni?

2 megjegyzés:

  1. Jó lett ez is! Várom a kövit! :*

    VálaszTörlés
  2. Szia Eliza! :)
    Köszönöm bár a következő részt nem tudom hogy mikor fogom hozni ugyanis nálunk már megkezdődött az év végi hajtás és most minden tantárgyból téma zárok,dolgozatok jönnek/vannak emellett pedig hamarosan el fogjuk ballagtatni a nyolcadikosokat és az is sok munkával jár de minél hamarabb próbálom hozni a részeket :/

    VálaszTörlés