6.fejezet

Beléptünk az üzletbe és egy tucatnyi ruhával találtuk szembe magunkat többféle színnel és annak
árnyalatival.
-Wow.-Ámultam el.
-Nos nézzük melyik szín áll neked jól.-Kezdett keresgélni Nicole a ruhák között.Először kihúzott egy rózsaszín hátul fűzős hosszú ruhát majd ahogy ránéztem rögtön vissza is tette. 
-Akkor keresgéljünk tovább.Pedig olyan szép volt.-Sóhajtotta.Hosszabb keresgélés után felmutatott egy rövid fekete masnisat.
-Aranyos bár én valami hosszabbra gondoltam.-Pásztáztam a ruhát.
-Oké de a fekete rohadtul jól áll szóval a szín marad.-Jelentette ki.
-Szerinted végül is mi lett a vége?
-Mármint a veszekedésnek?-Kérdezett vissza.
-Miért szerinted mi másnak.-Néztem rá mosolyogva.
-Nem tudom de van egy olyan sejtésem hogy Jason-el fogsz elmenni.-Húzogatta a karfákat amire a ruhák voltak felfüggesztve.Hirtelen megállt majd kivett egyet.
-Tudom hogy megbeszéltünk a feketét de ez nagyon cuki.mutatta meg a ruhát.
-Biztos hogy nem fogok elmenni aranyos rózsaszín ruhákba.-Jelentettem ki határozottan.
-Neked nincs is ízlésed.-Húzta a száját.
-De van csak nem rajongok a rózsaszínér,túl lányos.-Nézelődtem valami jó szoknya után kutatva.
-De hát te lány vagy!
-Én bele szerettem.Mi a véleményed erről?-Mértem magamhoz a szoknyát
-Nekem személy szerint nem tetszik de rajtad jól mutat.
-Akkor eddig marad ez.-Akasztottam vissza a helyére.-Remélem nem fogják elvinni.
-Azta figyeld!-mutogatott egy ruhát ami nekem is tetszett.
-Biztos hogy ebbe akarok menni.

Nicole kifizette nekem a ruhát ami egy nagyobb táskába volt pakolva úgy hogy ne nagyon gyűrődjön.
A várost már el lepte a sötétség.Befordultunk az intézethez vezető utcába.Furcsa zajokra lettünk figyelmesek ezért elbújtunk a fal mögött.
-Remélem olyan helyre tetted a plakátot ahol észre is veszik vagy különben neked annyi.-Hallottunk valami egészen emberi hangot.Nicole kirántott egy kést a bakkancsából.
-Ezek démonok lesznek.-Készült Nicole a támadásra.
-Várj!nem tudhatod hogy hányan vannak.-Fogtam vissza.
-Ha nem vennéd észre ezek arról csacsognak hogy hogyan fognak kinyírni minket a bálon ami kész átverés lesz.-elindult a sikátor fele szinte hangtalanul.
-Akkor se mehetsz oda.-Suttogtam.
Síri csönd volt egy hangot se lehetett hallani ami azért volt fura mert az előbb Nicole tulajdonképpen odament megölni őket.Elindultam utána de valami keménybe ütköztem.Felnéztem majd megláttam Az apuba költözött démont.Futni akartam de elkapta a karom és hozzávágott a falhoz.Tekintetemmel Nicole-t kerestem de sehol nem láttam.
-Most nincs itt az őrangyalod aki megvédjen.-Vicsorított rám.
Egy hang se jött ki a számon.Szorosan lehunytam a szemem.Halk nyöszörgést hallottam.Kerestem hogy honnan jön mikor megpillantottam a sarokban kuporgó Nicole-t aki a maradék erejét felhasználva a lábamhoz lökte a kését.
-Már magamat is meg tudom védeni.-Gyors felkaptam a földről a fegyvert és hadonászni kezdtem vele.Mire ő fekete füstként eltűnt.
Odafutottam a sarokba kuporgó Nicole hoz.
-Nicole ébredj.-Rángattam de ő erre semmit nem reagált.A válltáskájában megkerestem az iront és könnyekkel küszködve rajzoltam a csuklójára egy gyógyító rúnát.Majd nagy nehezen elhurcoltam az intézetbe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése