7.fejezet

Fáradtan pislogtam.A nap gyér sugarai már      
 bevilágították a szobát.Mellettem Nicole még
mindig aludt.
-Jobban van már?-Kérdezte suttogva Zack.
-Még mindig nincs magánál.-Csusszantam
 félre a fotelba hogy ő is le tudjon ülni.
-Hoztam neked kávét.-Adta oda a gőzölgő
italt amibe rögtön bele is kortyoltam.
-Köszi.-Mosolyogtam rá.
-Na és te?
-A fejem még mindig hasogat de már
sokkal jobb.-Pillantottam a karomra amire rárajzoltam egy gyógyító runát.
-Még így is menni fogsz a bálra?-Nézett rám kicsit aggódó tekintettel.
-Igen.-vágtam rá.-Jason hol van?
-Szerintem a szobájába.
-Akármi van Nicole-val kérlek szólj.-Álltam fel a fotelból majd elindultam Jason szobája felé.

Kopogtam kettőt és benyitottam A szobába nem volt senki.Dühösen bevágtam az ajtót.Fogalmam sincs hogy konkrétan mit akarok mondani neki de beszélni akarok Jason-nel.Felkutattam utána az egész intézetet de sehol se találtam.Utolsó reményként benyitottam mumushoz aki rögtön le is támadt.
-Mi van kis öreg?-Simogattam meg a fejét.
-Semmi különös.-Szólalt meg a sarokban ücsörgő Jason.
-Nem tőled kérdeztem.-Röhögtem el magam.
-És szerinted a kutya majd válaszolni fog.
-Háát nemrég még egy démont püföltem vagy legalábbis próbáltam szóval talán lehet hogy tud beszélni a kutya.-Ültem le mellé.
-Ezt ugye nem gondoltad komolyan?-Húzta össze a szemöldökét.
-Nem.-Felkaptam a mellettem lévő teniszlabdát és nekidobtam a szembe lévő falnak még mielőtt visszapattanhatott volna már Mumus szájában volt.
-Nicole hogy van?-Kérdezett rá.Szóval hozzá is eljutottak már a hírek.
-Nem változott semmi.-Ráztam meg a fejem.
-És te?Mármint úgy az elmúlt hetekben.
-Megvagyok.-Néztem rá aminek következtében összetalálkozott a tekintetünk.Hosszadalmasan néztünk egymást amit egy csörömpölés szakított félbe.Tekintetemmel Mumust kerestem aki a kitörött ablak előtt állt behúzott füllel,farokkal.
-Azt hiszem ezért kapni fogunk.-Fordult felém.
-Jól hiszed.-Felálltam majd az ablakot kezdtem vizsgálni miközben Jason Mumust szidta.
-Jason.-Mutattam fel a teniszlabdát ami kitörte az ablakot.
-Gyerekek!-Nyitotta ki az ajtót Ryan.Ledöbbenve nézte a kitörött ablakot majd felváltva nézett minket.
-Melyikőtök volt?
-Mumus.-Vágta rá Jason.
-Na persze,fogd a kutyára.Bólogatott Ryan.
-Komolyan kérdeztem ki törte ki az ablakot?
-Tényleg a kutya volt.Játszott a labdával véletlen nekidobta.-Védtem meg Jasont még mielőtt Ryan kitalálná hogy ő volt.
-Jól van hogyha nem akarjátok megmondani hogy melyikőtök volt akkor amíg nem leszünk itthon addig ti ki takarítjátok az egész intézetet.-Majd távozott is.
-Bocsi.-Nézett rám Jason.
-Tudjuk hogy egyikőnk se volt amúgy meg szerintem amúgy is takarítanunk kellet volna az üveg szilánkokat.-Ráztam meg a vállam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése