2-3-4. Díjam

Sziasztok! Megjöttem a 2-3-4. díjjal is amit nagyon szépen köszönök Nicolette F.-nek Scarlet Lilith Raven-nek és Jenessa-nak. Sajnos nem volt időm mostanában olvasni, írni így csak egy díjat tudtam megírni mivel azon a blogon nincs olyan sok rész fenn. A többit szerintem nem fogom megírni mivel nincs erőm ennyi fejezetet elolvasni, de ennek ellenére tényleg nagyon szépen köszönöm a díjat és hogy gondoltatok rám! A vizsgáimat sikeresen megírtam és már több tantárgyból lezártak szóval a fejezet készülőben van és hamarosan azt is látni fogjátok vagy holnap, vagy a jövőhéten, mivel vasárnap és hétfőn kiránduláson vagyok és nincs időm írni.
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad !
    • Olvasd el annak a blogját akitől kaptad !
    • Írj 12 dolgot az illető blogjáról !
    • Írj 12 dolgot a saját blogodról !
    • Válaszolj a díjazó által feltett kérdésekre !
    • Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolaban !
    • Kommentelj annak a blogján egy általad választott fejezethez, hiszen ez mindenkinek visszajelzés, ez lehet kritika vagy véleményezés, a lényeg hogy építő jellege legyen.
    • Cseréljetek linket !
    • Küld tovább 12 embernek a díjat !
    • Tedd ki a " plecsnit egy jól látható helyre, hogy az én blogomra vezessen! 

12 dologScarlet Lilith Raven blogjáról: Nem hinném hogy a te blogodat pontokba tudnám szedni szóval egy rövid véleményt írnák ha nem gond. A Design nem nyerte el a tetszésemet így sokszor ki is nyomtam. Szerintem sok ember van úgy ezzel mint én ami amúgy egy borzasztó tulajdonságom hogy, kinézet alapján döntöm el hogy egyáltalán el olvassam a fülszöveget vagy nem. Így visszagondolva szörnyen röstellem hogy nem előbb kezdtem el olvasni a történetet mert nagyon jó. De tényleg. Eszméletlen ahogy le tudod írni a cselekményeket és ahogy az magába tud szippantani. Imádom a fantasy történeteket viszont a Végzet vörös fonaláról még nem hallottam szóval ez még inkább felkeltette a figyelmemet. A lényeg hogy imádom a blogod és már nagyon várom a következő részt szóval siess vele! A designre pedig egy kicsit visszatérve annyit jegyeznék még meg hogy nem tudom hogy csak nálam van így viszont az egeret nem látom ami borzasztóan zavaró. Ha pedig a designen majd változtatni szeretnél (amit figyelmedbe tudok ajánlani mert mint azt már említettem nem csak én vagyok úgy vele hogy kinézet alapján döntök ) akkor csak ajánlani tudom Lexit a blueberries designtől mert csodaszép munkákat ad ki a kezei közül.

Scarlet Lilith Raven kérdései:

1.Honnan jött a blogod ötelte? Igazándiból nagyon rég kezdetem el írni ezt a történetet és már nem igazán emlékszek rá de azt hiszem olvastam a pokoli szerkezetek c. könyveket és onnan jött az ötlet hogy akkor én is elkezdek egy árnyvadászos történetet írni.
2.Miért kezdél el blogozni? Már nem emlékszem rá.
3.Milyen témában/témákban írsz? Most épp árnyvadászokról de nagyon sok mindenről írtam már és remélem még fogok is tudni.
4.Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád? Nincs kedvencem mivel már nagyon rég óta nem olvastam blogokat viszont régebben szerintem volt.
5.Szoktál zenét hallgatni írás közben? Van mikor csak zenével tudok írni viszzont olyan is akad hogy ha csak egy kis zaj is van az eltereli a figyelmem és képtelen vagyok az írásra
6.Mi inspirál? Általában minden, elég egy szó és nekem már rögtön támad egy ötletem, de persze sajnos ez se mindig.
7.Ki/kik a kedvenc író(id)? Nincs.
8.Mit szeretnél elérni az írással? Nem szeretnék nagy dolgokat elérni hisz csak hobbiként tekintek az írásra és ez szerintem így is fog maradni.
9.Volt olyan, hogy valamiért abbahagytad az írást? Igen. Általában kedv vagy időhiány miatt de ez persze csak egy kis időre szóló kimaradás.
10.Ki a kedvenc karaktered a saját blogodból? Miért pont ő? Nincs kimondottan kedvenc karakterem
11.Szereted előre megtervezni a története(i)d minden egyes lépését, vagy csak spontán jönnek az ötletek írás közben? Amikor elkezdtem írni nem volt megtervezve az egész csak tudtam hogy mivel legyen vége ezért írás közben találtam ki a dolgokat aminek borzasztó vége lett így azt a blogomat töröltem is ebből a hibából tanulva azóta szinte minden lépést megtervezek hogy még véletlen se legyen ahhoz hasonló esetem.
12.Szeretnéd egyszer kiadatni az egyik műved? Nem mint azt már említettem csak hobbi ként tekintek az írásra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése